W zakresie wykonywanych usług mieszczą się następujące czynności:
- PROWADZENIE KSIĄG HANDLOWYCH
- organizacja księgowości, stworzenie polityki rachunkowości
- wprowadzanie dokumentów księgowych
- prowadzenie ewidencji dla celów podatku od towarów i usług
- prowadzenie wszelkich innych wymaganych ewidencji
- sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych
- przygotowywanie sprawozdań finansowych za rok obrotowy.
Usługa ta obejmuje stały nadzór doradcy podatkowego w zakresie:
- analizy zdarzeń gospodarczych pod katem ich skutków na gruncie prawa podatkowego krajowego oraz międzynarodowego,
- analizy i optymalizacji obciążeń podatkowych firmy,
- prowadzenie konsultacji oraz udzielanie wyjaśnień,
- weryfikacja rocznych sprawozdań finansowych z udziałem biegłego rewidenta.
- PROWADZENIE PODATKOWEJ KSIĘGI PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW I POZOSTAŁYCH EWIDENCJI:
- Podatkowa Księga Przychodów i Rozchodów:
Obejmuje prowadzenie przez Kancelarię następującej dokumentacji podatkowej
- podatkowej księgi przychodów i rozchodów
- ewidencji dla celów podatku od towarów i usług,
- ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,
- ewidencji wyposażenia,
- dokonywania rozliczeń podatku VAT w ramach prowadzonej przez Podatnika działalności gospodarczej.
- sporządzanie deklaracji podatkowych w podatku dochodowym od osób fizycznych i podatku VAT.
- Ryczałt Ewidencjonowany:
Obejmuje prowadzenie przez Kancelarię następującej dokumentacji podatkowej:
- ewidencji ryczałtu,
- ewidencji dla celów podatku od towarów i usług,
- wykazu środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,
- dokonywania rozliczeń podatku VAT w ramach prowadzonej przez Podatnika działalności gospodarczej .
- sporządzanie deklaracji podatkowych w podatku dochodowym od osób fizycznych i podatku VAT.
- OBSŁUGA KADROWA ZUS
- przygotowywanie list płac
- przygotowywanie dokumentów zgłoszeniowych i deklaracji do ZUS
- elektroniczny przekaz dokumentów do ZUS
- rozliczanie umów zleceń i o dzieło
- inne czynności wynikające z przepisów prawa
Ceny uzależnione są między innymi od:
- ilości dokumentów księgowych
- formy organizacyjnej firmy
- liczby zatrudnionych pracowników.